Escreo

Предлага продуктивност и креативност в офиса

Компаниите днес се състезават за качествени хора и искат да ги задържат, като им създадат условия за работа. В модерните офиси има места за спорт, за йога, за вкусна храна. А ние предлагаме цветен заместител на бялата стена - места, на които хората да изразяват себе си, идеите си, мненията и оценките си, казва Елена Николова, съосновател на Escreo. Фирмата прави стени за писане и рисуване в офисите.

„Когато един мениджър определи такова място, това има знаков характер - то показва отворена врата. За диалог, за креативност, дори само за отдих и за честит рожден ден на колега.

Дъските за стимулиране на творческото мислене се превръщат в шарени стени, с нарисувани барбарони или различни послания. След като наблюдавахме свои клиенти, установихме, че всеки от тях търси индивидуално решение, съобразено с корпоративната идентичност и дори с колективния характер на хората, които работят в офиса.

Така започнахме да предлагаме и цветове: лилаво - като стимул за творчество, синьо - като цвят на уважението, жълто - като цвят на топлината. След цветовете се загледахме във формите.

Кръглите са символ на работата в екип, на комуникацията, на нетипичното общуване в едно пространство, създаващо усещане за равенство. Квадратът и правоъгълникът говорят за по-авторитарен и стегнат режим. Използваме опит от всеки клиент, за да се развиваме.

Когато например правихме класна стая, видяхме, че детето, когато го изкарат на бялата дъска, се притеснява повече, отколкото ако стои пред цветна стена. Започнахме да предлагаме и цветни маркери, защото установихме, че хората пишат, ако имат маркери, ако нямат - не пишат.

Убедени ме, че писането на стена и в цвят не е като писането на компютър, то стимулира креативността“, обяснява Елена Николова.

ГОЛЕМИ СМЕ, ЗАЩОТО...

Всеки малък бизнес започва с идеята, че има потенциала да се превърне в голям и тази идея се основава само на надежди, вяра, много труд и силен инат. След това идва реалната обратна връзка от пазара - клиентите, препоръките, екипът, партньорските отношения.

Това са истинските критерии за успешен бизнес, който може да се превърне в "голям". За по-малко от 1 година усилена работа ние успяхме да привлечем инвестиция от над 120 000 евро, да създадем здрав екип от 5 човека, да работим с над 120 компании в България, да направим обороти от над 100 000 евро, да създадем редица партньорски отношения с дистрибутори, да се заобиколим със знаещи ментори, да тестваме различни неща, да се провалим в много от тях и в крайна сметка да движим бизнеса напред.

Хиляди вече хора използват нашия продукт в своите офиси, като пишат и рисуват по стените. Едни от най-иновативните международни компании в София са наши клиенти - Telerik, Vmware, SAP и много други. Вече развиваме успешно партньорство в Холандия, преговаряме с дистрибутори в Сингапур, Франция и Австралия.
Това показва потенциала на нашия бизнес - той променя начина, по който хората работят, комуникират и се изразяват в офиса.

Нашият бизнес е голям, защото помага на хората да бъдат по-креативни и продуктивни и има потенциал да се превърне в още по-голям.
Escreo е иновация, която стимулира хората да събудят детето в себе си - детето, което не познава ограничения и предразсъдъци, което е свободно да се изразява и да създава. А това е нещо голямо, нали така?

СЛЕД 5 ГОДИНИ...

Представяме си екип от над 50 човека в централния офис в София. Здрав екип, който работи и се забавлява заедно, който има обща мисия и визия за развитието на компанията и в същото време се чувства свободен да експериментира, да рискува и изпробва нови неща.
Представяме си, във всеки офис в България има наша стена. И не само в офисите, ами в училищата, детските градини, детските стаи вкъщи. Представяме си сериозни продажби в поне още 5 държави и обороти от 1 милион евро.

Представяме си фабрика, която ще има капацитет да развива нови продукти, които допълват сегашната ни гама - иновативни бои, които помагат да се изразяваш по-лесно, като променят пространствата около вас.

Представяме си, че сме създали марка, която се доближава по разпознаваемост до Nike и Apple :)